نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دشمنان از حضور مردم در ۲۲ بهمن ضربه سختی می‌خورند

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور برشور مردم در ۲۲ بهمن‌ماه باعث می‌شود نقشه‌های دشمن با شکست مواجه شود و نتواند در فرصت باقی مانده از ۲۲ بهمن‌ تا انتخابات به هدف خود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده  نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست ستاد برگزاری دهه فجر استان، با اشاره به اینکه ۲ حماسه بزرگ را پیش رو داریم، گفت: حماسه ۲۲ بهمن که هر ساله یک تجدید بیعت امت با آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، جزو مهم‌ترین اجتماع‌های کشور است که مورد رصد دوست و دشمن قرار دارد.

وی افزود: حماسه دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است که دشمن در تلاش است به اهداف پلید خود از طریق کاهش مشارکت مردم در امور حکمرانی دست پیدا کند، به همین جهت در برنامه‌های ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات پیش‌رو، دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت به کار خواهد گرفت.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به اینکه دشمن تودهنی اول را در ۲۲ بهمن‌ماه دریافت خواهد کرد، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به برگزاری انتخاباتی با عظمت و با شکوه کمک می‌کند و این امر باعث می‌شود که دشمنان در ناامید کردن مردم ایران ناامید شوند.

وی، مشارکت بالای مردم در حماسه ۲۲ بهمن را مورد تاکید قرار داد و مطرح کرد: حضور پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن، بسترساز برگزاری انتخابات باشکوه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، با بیان اینکه توپ‌خانه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن از همین الان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است، تشریح کرد: دشمن از امروز سیاست‌های پلید خود نظیر تحریم انتخابات، ناامید کردن مردم از آینده و ... را آغاز کرده است.

وی گفت: دستگاه ها با تمام توان برای ایفای نقش خود وارد میدان شده و برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرایی توسط کمیته‌های ذیل ستاد برگزاری دهه فجر انجام و از اقدامات نمادین، نمایشی و بدون اثر پرهیز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار