رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: تا پایان دوره یازدهم مجلس، در تمامی محله‌ها و روستا‌ها چمن مصنوعی احداث می‌شود.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور وشوراهای مجلس در دیدار با اعضای هیأت ورزش‌های بومی و محلی اشکذر گفت: در این دوره برای هر محله و هر روستا، یک چمن مصنوعی کار می‌شود که با راه‌اندازی ۱۱ زمین چمن مصنوعی جدید در روستا‌های حوزه انتخابیه که درحال تنظیم قرارداد است، ۸۵ درصد روستا‌ها به چمن مصنوعی مجهز می‌شوند که امیدواریم این آمار تا پایان دوره مجلس به ۱۰۰ درصد برسد.

او بر شناسایی استعداد‌ها تأکید کرد و افزود: هر فرد در حوزه‌های مختلف ورزشی استعداد‌هایی دارد که باید برنامه‌ریزی برای شکوفایی این استعداد‌ها باشد. 

جوکار ضمن انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های مطرح استان یزد تصریح کرد: چرا باید هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن بر استان تحمیل شود در حالی‌که استعداد‌های بسیار خوبی در استان یزد داریم.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ اظهار داشت: اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی این استعداد‌ها ملاک بود، می‌توانستیم از ظرفیت وتوانمندی بازیکنان بومی بهره‌مند شویم.

او برگزاری اردو‌ها را بهترین بستر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دانست و عنوان داشت: اثر برگزاری اردو و مسابقات بسیار زیاد بوده و شاید با برگزاری کلاس‌های متعدد، موفق به انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان نباشیم؛ اما یک مربی بهتر می‌تواند در حین برگزاری اردو، مفاهیم وپیام‌های فرهنگی را به جوانان ونوجوانان منتقل کند؛ این موضوع یکی از نیاز‌های مهم و حیاتی جامعه ما است.

برچسب ها: چمن مصنوعی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار