مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: تیم فوتبال سنگ آهن بافق در هفته چهارم لیگ سه، به مصاف صدرنشین این رقابت‌ها می‌رود.

منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: هفته چهارم مرحله اول لیگ سه فوتبال از فردا آغاز می‌شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها، سنگ آهن بافق از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه در چمن مصنوعی آهنشهر، پذیرای تیم ایمان سبز شیراز است. 

او افزود: تیم ایمان سبز که پیش از شروع فصل جدید رقابت‌ها با خرید امتیاز تیم یزدلوله، جواز شرکت در رقابت‌های کشوری را به دست آورد، با تیمی پرمهره در این فصل از رقابت‌های لیگ سه حضور یافته است. 

منصوریان بیان کرد: تیم شیرازی تا این جای فصل از سه دیدار گذشته خود، صاحب ۲ پیروزی و یک تساوی شده و با زدن پنج گل و دریافت تنها یک گل، به صدر جدول تکیه زده است. 

او خاطرنشان کرد: در سوی مقابل تیم سنگ آهن بافق هم هرچند دیدار نخست خود را به تام پارسه اصفهان باخت، ولی در رقابت دوم خود در بافق، بخشان سراوان را با چهار گل به توپ بست تا در شرایطی روحیه مناسبی برای دیدار با ایمان سبز داشته باشد. 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: امیدواریم با استفاده از شرایط میزبانی و خلق یک شگفتی با پیروزی، به یک امتیازی صدر جدول رده‌بندی برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.