تایید صلاحیت ۱۹ نفر از حوزه انتخابیه سلماس

فرماندار سلماس گفت: هیئت نظارت مرکزی صلاحیت ۱۹ نفر از ثبت نام کنندگان نهایی در این حوزه انتخابیه را تایید کرد.

فرماندار سلماس از تایید صلاحیت ۱۹ نفر از ثبت نام کنندگان نهایی در حوزه انتخابیه سلماس توسط هیئت نظارت مرکزی خبر داد و گفت: از ۵۴ داوطلب ثبت نام کننده از حوزه انتخابیه سلماس ٥٠ نفر آقا (٩٣٪؜) و ٤ نفر خانم (٧٪؜) هستند.

ذبیح الله کاظمی افزود: از ۵۴ نفر ثبت‌نام کننده نهایی ٧ نفر (١٣٪؜) دارای مدرک تحصیلی دکتری، ٢ نفر حوزوی (٤٪؜) ٤١ نفر (٧٦٪؜) کارشناسی ارشد و ٤ نفر (٧٪؜) دارای مدرک کارشناسی هستند.

فرماندار سلماس گفت: بیشترین شرکت‌کننده در بازه سنی ۴۰ تا ۴۵ سال با ١٤ نفر است. 

او در خصوص صندوق اخذ رای انتخابات مجلس در این شهرستان گفت: در مجموع شهرستان سلماس ١٥١ شعبه اخذ رای خواهیم داشت که از این تعداد ٦٢ صندوق ثابت شهری و ۲ صندوق سیار شهری و ۸۶ صندوق ثابت روستایی، در بخش مرکزی شهرستان ۵۸ صندوق ثابت روستایی و در بخش کوهسار شهرستان ۲۸ صندوق ثابت روستایی و یک صندوق ثابت برای همشهریان مسیحی و عاشوری در نظر گرفته شده است.

کاظمی همچنین از افزایش ثبت نام کنندگان نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سلماس ۳۵ نفر ثبت نام کرده بودند که نسبت به این دوره با افزایش تعداد ثبت نام کنندگان به ۵۴ نفر، شاهد افزایش ثبت نام نسبت به دوره قبلی می‌باشیم.

شهرستان سلماس با بیش از ۲۳۵ هزار نفر جمعیت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.