معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان در بستر رسانه در کنار معرفی سایر حوزه‌ها، نیاز جدی و فوری برای توسعه است.

 رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه با عوامل ساخت مجموعه کندو از پیگیری‌های تیم مذکور برای ساخت مجموعه تلویزیونی کندو در استان سیستان و بلوچستان قدردانی کرد و اظهار داشت: ساخت این مجموعه در استان و اشاعه واقعیت‌های تاریخی و اجتماعی و فرهنگی در رسانه ملی فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی استان است چرا که در رسانه ملی طی سالیان گذشته مجموعه‌های مختلفی از اقوام مختلف ساخته شده، اما درباره قوم سیستانی و بلوچستانی چنین موضوعی محقق نشده تا بتوانند در قالب آن ظرفیت‌های استان را مطابق با واقعیت‌ها منعکس کنند.

شریفی تصریح کرد: باید ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان را آنگونه که هست معرفی کنیم نه آنطور که در سالیان گذشته به اشتباه معرفی شده است.

وی با بیان اینکه تغییر نگاه‌ها برای توسعه استان یک نیاز جدی و فوری است، افزود: ساخت سریال‌هایی مانند کندو در استان و معرفی فرهنگ غنی سیستان و بلوچستان در قالب این گونه پروژه‌ها قابل تقدیر است چرا که در بحث معرفی فرهنگ استان به مردم آن ظلم شده است.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انتظار و توقع از دستگاه‌های متولی، حمایت و کمک بیشتر برای ساخت این پروژه است.

 وی تاکید کرد: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان سیستان و بلوچستان در بستر رسانه، در کنار معرفی سایر حوزه‌ها نیاز جدی و فوری برای توسعه استان است.
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.