امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: دشمنان کوردل از حاج‌قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت هنوز هم کینه و حقد عمیق دارند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی  در راستای جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان، بیان کرد: حادثه اندوه‌بار و تلخ شهادت شماری از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی سردار دل‌ها، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم کرد.
 
 وی افزود: در حقیقت بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را بر جهانیان و کشورهای مدعی دموکراسی آشکار ساخت.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: کوردلان تاریک‌اندیش حتی از برگزاری مراسم سالگرد سردار سلیمانی، مرد میدان نیز واهمه دارند و حضور باشکوه مردم که نماد میثاق با آرمان‌های سردار سرافراز دل‌هاست، دشمنان نظام انقلاب اسلامی را به‌زانو درآورده است.
 
وی خاطرنشان کرد: تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر عنوان کرد: این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آنها که از حاج‌قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت، کینه و حقد عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند، باید بدانند ملت ما هیچ‌گاه به‌واسطه این دست تحرکات مذبوحانه، از آرمان‌های مقدس خود و عشق‌ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج‌قاسم عزیز، دست نخواهد کشید و با هر قطره خون شهدا، درخت اندیشه حاج‌قاسم سلیمانی تناورتر می‌شود.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: حفظ ارزش‌ها، آن‌هم ارزش‌های دینی و الهی، شهید سلیمانی را برجسته می‌کند.
 
 وی ادامه داد: در حقیقت فکر شهید سلیمانی خدمت و خدمتگزاری به مردم است و امروز ما وظیفه داریم یک‌بار دیگر زندگی و مکتب شهید سلیمانی را بررسی کنیم و راه برون‌رفت از مشکلات، نگاه صادقانه به همین فکر و اندیشه است.

امام جمعه ایرانشهر با محکومیت شدید این اقدام تروریستی، شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران و خانواده‌ این شهدای گرانقدر تسلیت عرض کرد و ضمن تاکید بر مجازات عاملان، علو درجات آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار