لزوم احداث مجموعه پارک و استخر آبی در زرند

فرماندار زرند با اشاره به اینکه باید پروژه‌های مربوط به نشاط اجتماعی جوانان در اولویت قرار گیرد، بر احداث مجموعه پارک و استخر آبی تأکید کرد.

کارگروه کشاورزی و پروژه‌های اقتصادی زرند با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری و اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند در این نشست از اعضای کارگروه خواست، با توجه به درخواست صورت گرفته مبنی بر ایجاد مجموعه پارک آبی در شهرستان زرند از طرف سرمایه گذاران بومی شهر، کلیه سازوکار‌های لازم در راستای حمایت از اینگونه پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله ورزش و فراغت جوانان از اولویت‌های ویژه فرمانداری و مدیریت اجرایی شهرستان است، اظهار داشت: طبق گزارشات رسیده بسیاری از جوانان و نوجوانان شهرستان برای استفاده از مجموعه‌های پارک آبی به شهرستان‌های مجاور می‌روند که به لحاظ صرف هزینه و مخاطرات جاده‌ای مقرون به صرفه نیست و شهرستان زرند با داشتن منابع عظیم موجود باید یک مجموعه پارک آبی پیشرفته را در درون خود جای دهد و مسئولین مرتبط با موضوع باید حامی اجرای چنین پروژه‌هایی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۶ دی ۱۴۰۲
دقیقا
آخرین اخبار