تذکر وزیر کشور به اسنپ‌فود/ تکلیف اطلاعات شهروندان چه می‌شود؟ + فیلم

وزیر کشور درباره هک اطلاعات سکوی اسنپ‌فود نکاتی را بیان کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به هک اطلاعات سکوی اسنپ‌فود بیان کرد: بسیاری از هکرها دست به کلاهبرداری می‌زنند تا بتوانند در برابر فروش اطلاعات پولی را به دست بیاورند .

در خصوص سازمان مربوط یعنی اسنپ فود که البته اسمش هم باید اصلاح شود، زیرا فود یک کلمه انگلیسی است، اعلام کردند که مذاکره برای بازپس گیری اطلاعات را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: کسانی که اطلاعات شهروندان را در اختیار دارند حتما باید نسبت به حفاظت از اطلاعات کاربران حساس باشند و این جزو ضعف‌هایی بود که در خصوص این سازمان وجود داشته است.

 

برچسب ها: اسنپ ، هک اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۷ دی ۱۴۰۲
بله همینطور که آقای وزیر فرمودند کلمه ی اسنپ در شاهنامه فردوسی آمده و فقط فود انگلیسی است
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۲
درود بر شما . اگر نام اسنپ فود باید عوض شود چون واژه فود انگلیسی است ؛ پس باید کسانی که نامشان سعید و مسعود و قمر و مقصود و .... هم باید نامشان را عوض کنند .‌ چون آن ها هم عربی هستند .‌ همچنین باید واژه ( اغذیه فروشی - لوازم التحریر ) باید از تابلو ها پاک شود .چون آن ها هم عربی هستند .‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
اسنپ خودش یک مجموعه مشکوک و نفوذیه که به خارجی ها وصله
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۱۵ ۱۷ دی ۱۴۰۲
تو اول تکلیف بی عرضگیت تو تامین امنیت مراسم کرمان رو مشخص کن تا بعد برسیم به اسنپ فود
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۴۵ ۱۷ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : تاسیس اسنپ فود از صفر تا صدش اشتباه و غلط بوده دستان مافیای نفوذی دشمنان ایران اسلامی در کار بوده هکرهای اسنپ فود با مافیای اسنپ فود در ارتباط بودند اطلاعات اسنپ فود در اختیار صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها قرار گرفته جنگ ترکیبی تمام عیار نرم دشمن ایران اسلامی همچنان ادامه دارد و شدت یافته است اسنپ باید نحل شود برای همیشه . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۳۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هکرهای اسنپ فود اثرات نفوذ مافیای صهیونیستها و انگلیسیها و آمریکایی‌ها در عمق جامعه ایران اسلامی است و تمامی اطلاعات از رانندگان تاکسیرانی اسنپ فود و شهروندان در اختیار سازمانهای جاسوسی صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها قرار گرفته و باید اسنپ فود از ریشه اساس منحل شود جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۷ دی ۱۴۰۲
دانشمند اونوقت برای این همه آدم که بیکار میشن شما کار سراغ داری؟ بجای حل مسئله صورت مسئله رو پاک میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
پاسخ مخاطب ناشناس : اولا دانشمند خودتی ثانیاً امنیت ایران اسلامی عزیزمان و ملت شریف ایران اسلامی بسیار بسیار بسیار مهمتر است در ضمن تمامی این رانندگان خودرویی و موتوری اسنپ و اسنپ فود می روند در تاکسی تلفینیهای مختلف مثل قبل فعالیت می کنند و مردم برای گرفتن خدمات مختلفشان به جای تاکسیهای اینترنتی اسنپ و اسنپ فود به تاکسی تلفنی های مختلف تماس می گیرند و خدمات مختلف دریافت می کنند افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید التماس تفکر خردمندانه بصیرانه خداپسندانه .
Ukraine
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
الان گر و گر از فروشگاه کوروش به اسم برام اس ام اس تبلیغاتی میاد چون چند سال پیش فروشنده ازم شماره موبایل و اسممو گرفت
به کدوم خراب شده ای باید بگیم که بی دردسر شرشو کم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
با یه سرچ ساده کد دستوری مربوط به حذف تبلیغات رو پیدا و وارد کن. دیگه نه از کوروش نه هیچ جای دیگه تبلیغات واست نمیاد. افتاد!
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۱۹ ۱۷ دی ۱۴۰۲
سلام. برادر بنده هم سالها بود که اس ام اس تبلیغاتی برام میومد ولی اگر از اپراتور دریافت اس ام اس های تبلیغاتی رو قطع می کردم، پیامک بعضی از خدمات ضروری مثل بانک ها و سایر اداره های نیمه دولتی هم برام نمیومد. یه راه حل پیدا کردم الان کلا پیامک های تبلیغاتی اضافی قطع شده و فقط اونایی رو که می خوام پیامک میاد.
راه حل:
1- هر کدام از پیامک های تبلیغاتی رو که نمی خواهید عدد 11 رو به همون سرشماره پیامک کنید از فهرست اعضا خارج میشید و دیگه براتون از اون سرشماره نمیاد. چند روز وقت بزارید و هر پیامک تبلیغاتی ناخواسته ای که براتون اومد این کار رو انجام بدید، راحت میشید.
2- اگر با انجام مرحله 1 دوباره از همون سرشماره پیام دریافت کردید، اون سرشماره رو به شماره 195 پیامک کنید، یکی دو روزه بررسی می کنن قطعش می کنند.

من انجام دادم و در عرض یک هفته جواب گرفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
همه دنبال کد نمیگردند نباید تبلیغات کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۲
میزنیم ولی فایده نداره و چند وقت بعد دوباره میاد
آخرین اخبار