ایازی گفت: یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای معرفی فرهنگ و رسوم در شهر‌ها ساخت المان است و به زیبایی و جذابیت‌های بصری در شهر‌ها کمک می‌کنند.

اکبر ایازی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای معرفی فرهنگ و رسوم در شهر‌ها ساخت المان است و به زیبایی و جذابیت‌های بصری در شهر‌ها کمک می‌کنند.

وی افزود: این سازمان تاکنون دو جلسه در راستای آماده سازی شهر و استقبال با شکوه از نوروز ۱۴۰۳ برگزارشده است.

ایازی اضافه کرد: افزایش نشاط و روحیه بخشی به شهر، ارتقا سطح سیمای منظر شهری، ساخت المان‌های مناسبتی و فاخر، حرکت از سمت آثار موقت به ثابت و ماندگار، توزیع عادلانه نصب المان‌های هنری و فرهنگی، پرهیز از سلیقه‌ای بودن و ایجاد بستر شفاف در فرآیند فراخوان و داوری آن‌ها از اهداف کارگروه المان‌های نوروزی نام برد.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: المان‌های نوروزی یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای معرفی فرهنگ و رسوم در شهر‌ها هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان تأثیر مثبت المان‌ها در زیبایی و افزایش جذابیت‌های بصری در شهر‌ها را نادیده گرفت.

ایازی تصریح کرد: بنابراین المان‌های نوروزی در راستای معرفی فرهنگ و آداب شهرکرد و با ایام پیش رو نصب می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه طراحی و ساخت المان‌های نوروزی نیاز به زمان مناسب دارد کارگروه جلسات کارشناسی از هم اکنون برگزار شده تا در نوروز پیش رو المان‌هایی با کیفیت و زیبا ساخته شود.

ایازی ادامه داد: امید است با ساخت و نصب المان‌های نوروزی گام‌های موثری در زیباسازی محیط شهری، رضایتمندی شهروندان، جذب مسافران و گردشگران برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار