حجت الاسلام یزدی گفت: اتفاق امروز در سالگرد شهادت شهید سلیمانی تاثیر نقطه مقابل هدف دشمن را دارد و مردم را متحد‌تر و بیدار‌تر می‌کند.

حجت الاسلام مصباح یزدی در سالروز شهادت شهید سلیمانی در مسجد امام حسن عسگری (ع) قزوین گفت: اتفاق امروز در سالگرد شهادت شهید سلیمانی تاثیر نقطه مقابل هدف دشمن را دارد و مردم را متحد‌تر و بیدار‌تر می‌کند.

حجت الاسلام یزدی افزود: این حملات وحشیانه و ترور‌های وحشیانه انسانی نیست.

وی گفت: ترور شهید سلیمانی غلط بود و ترور امروز غلط روی غلط است و از روی ضعف دشمن رخ می‌دهد.

حجت الاسلام مصباح یزدی افزود: اگر مروری به سیر تاریخی دهه‌های اخیر داشته باشیم تمام جهان به دو قطب بزرگ کمونیست به رهبری شوروی و یک قطب آمریکا در جهان غرب بود؛ و بیشتر کشور‌ها یا تابع بلوک غرب بودند یا بلوک شرق که با ظهور انقلاب این دو بلوک شکسته شد.

وی گفت: امام با شعار نه شرقی نه غربی حکومت دینی را مطرح کرد که در آن هم اقتصاد دیده شده هم سیاست و پس از به ثمر نشستن تفکر امام و پیروز شدن انقلاب جنگ تحمیلی را که جنگ جهانی بود و همه پشت عراق بودند به وجود آوردند و نتوانستند به پیروزی برسند.

حجت الاسلام یزدی عنوان کرد: بعد از انقلاب شاهد فرو پاشی بلوک شرق بودیم و شوروی به نابودی رسید و امروز شاهد فرو پاشی قدرت آمریکا هستیم.

وی گفت: کسی جرات نداشت علیه آمریکا اقدام نظامی کند و پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار دهد و حالا یک کشوری مقابل بلوک غرب سر بلند کرده و ادعا دارد و برایشان غیر قابل تحمل است.

حجت الاسلام یزدی گفت: اگر هدف اصلی جمهوری اسلامی ایران است برای این است که یک الگوی جدید را مطرح کرده که فرو پاشی قدرت‌های مطلق را دارد.

وی گفت: همان طور که رهبر فرمودند نزدیک قله‌ها هستیم و باید بدانیم چه مسیر‌هایی را پشت سر گذاشتیم.

حجت الاسلام مصباح یزدی افزود: ما از خون شهدا عبور کردیم و به این نقطه رسیدیم و در طول تاریخ اسلام چنین موقعیتی بی سابقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار