استاندار ایلام:

رتبه تورم ایلام ۱۵ پله بهبود یافت

استاندار ایلام با تاکید بر افزایش نظارت‌ها در سه ماه پایانی سال گفت: رتبه تورم ایلام ۱۵ پله بهبود یافت.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور، عملکرد و جایگاه استان‌ها در ۱۳ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت و هر استان براساس ارزیابی صورت گرفته در سه سطح اول، میانه و آخر قرار میگیرند که در این ارزیابی استان در ردیف استان‌های اول قرار گرفته است. 
 
وی افزود: این شاخص‌ها شامل مواردی همچون رشد تولید و مهار تورم بود که خوشبختانه رتبه استان ایلام با استقرار دولت سیزدهم، ۱۵ پله بهبود یافت.
 
بهرام‌نیا عنوان کرد: استانی که طی ۴۲ سال گذشته، همیشه نگین تورم بود، اما در ظرف دو سال از استقرار دولت مردمی ایران قوی و در در مقیاس ملی در حوزه مهار تورم عملکرد قابل ملاحظه‌ای داشته و شاهد روند کاهشی بوده است.
 
استاندار ایلام رتبه استان ایلام در گزارش رسمی ارائه شده و در مقیاس ملی را جایگاه ۱۵ عنوان کرد و افزود: تا تولید، رونق پیدا نکند و از ظرفیت تولیدات روستایی و عشایری استفاده نشود، این رتبه بهبود پیدا نمی‌کرد و این گویای این است که این ظرفیت در استان وجود دارد که باز هم این رتبه ارتقاء پیدا کند و این در گرو تلاش و حضور جهادگونه همه مدیران است.
 
نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه نباید به این رتبه قانع باشیم، اعلام کرد: این رویه باید در سه ماه باقی‌مانده تا پایان سال همچنان استمرار یابد و نظارت‌ها بیشتر و بیشتر شود تا ضمن بهبود تورم که با حضور میدانی و پای کار آمدن بخش خصوصی و ارتقا تولید، احصا می‌شود، همچنان شاهد بهبود رتبه استان ایلام باشیم و لازمه آن این است که بیشتر پای کار باشیم. 
 
وی همچنین بیان کرد: براساس آخرین گزارش‌های رسمی ارائه شده، در رشد اقتصادی نیز استان ایلام در رتبه ۹ کشوری قرار دارد و این نشان می‌دهد که پله‌های رسیدن به جایگاه واقعی استان با کمک همه مدیران، دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، ائمه محترم جمعه و همه افراد تاثیرگذار، در حال رقم زدن است.

برچسب ها: توسعه ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.