استاندار قزوین گفت: مادران یک عمود اثرگذار در جامعه هستند و نقش همسری و مادری بانوان غیرقابل جایگزین است.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان گفت: نقش آفرینی همسری و مادری و صیانت از خانواده، غیرقابل جایگزین است و هر فضای دیگری که این اثر را از زن مسلمان بگیرد قابل توجه نیست.

اعلایی ادامه داد: در دوره‌ای که تحولات اجتماعی متعددی را شاهد هستیم، نگاه‌های مختلفی در حوزه زنان عرضه شده که بیشتر آن‌ها مغایر با اصالت مادری و همسری است.

به گفته استاندار قزوین، با وجود همه فراز و فرود‌ها و تلاش بدخواهان نظام و انقلاب، همچنان نهاد خانواده در کشور ما محفوظ و زنده مانده و محل آرامش و سکون برای افراد و آحاد جامعه اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: در همین جریانات اخیر که بحث حجاب بیش از پیش اهمیت یافت، موضوع مراقب از داشته‌های ارزشمند خودمان بیش از پیش هویدا شد، به هرحال واقعیت این است که بیشتر قاطبه زنان جامعه مقابله این جریانات انحرافی ایستادند.

استاندار قزوین با بیان اینکه الگو‌های شاخصی که در جامعه مطرح می‌شود باید اصلاح شود، تاکید کرد: اینگونه نیست که همه مدیر موفق باشند، جایگاه اصیل این مادران و زنان، تقدیم فرزندان شایسته به جامعه است که اتفاقا اثرگذار هم خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.