دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین گفت: شبکه سازی بانوان توانمند و تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای بهره مندی دائم و پایدار از مهم‌ترین اهداف کنگره ملی بانوان تاثیرگذار است.

شیما کبیری دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین گفت: برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار فرصتی را فراهم می‌کند تا شبکه سازی بانوان توانمند در استان‌ها تقویت شده و پس از تشکیل بانک اطلاعاتی بتوانیم از ظرفیت آن‌ها به نحو مطلوبی بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه شناسایی بانوان تاثیرگذار فقط به مرکز استان خلاصه نمی‌شود، اظهار کرد: تمام بانوان استان قزوین تا دورترین نقطه جغرافیایی شهر و روستا می‌توانند تا پایان امروز هشتم دی ماه با مراجعه به سامانه banooiran.ir برای حضور در این کنگره ثبت نام کنند.

کبیری در تبیین بانوی تاثیرگذار بیان کرد: بانوی تاثیرگذار به کسی گفته می‌شود که با آثار تولیدی و یا نقش موثر خود در جامعه منجر به تغییر نگرش مثبت شده و بتواند در ترویج گفتمان الگوی سوم زن که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد، نقش آفرینی کند.

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان قزوین تصریح کرد: در این کنگره بحث خانواده و مادری جایگاه ویژه‌ای دارد، به عنوان مثال مادری که در یک روستای دورافتاده به تربیت فرزندان و همچنین خانه‌داری و اشتغال مشغول است، یک بانوی تاثیرگذار در جامعه ارزیابی می‌شود.

کبیری خاطرنشان کرد: در کنگره ملی بانوان تاثیرگذار تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بانوان ارزیابی شده و مورد قضاوت هیات داوران قرار می‌گیرد، ضمن اینکه وجود نظام مندی در برگزاری این کنگره سبب شده تا از تمام ظرفیت‌های اطلاع رسانی و شناسایی استفاده کنیم.

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین گفت: کنگره ملی بانوان تاثیرگذار فقط در سطح استانی و ملی باقی نخواهد ماند و قرار است که همین فرآیند در سطح بین المللی نیز بروز و ظهور یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار