فرآیند‌های قانونی و سیاسی برای از سر گرفتن پرواز‌های حج عمره در حال انجام است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فرآیند‌های قانونی و پیگیری‌ها برای پرواز‌های عمره در حال انجام است و به زودی این پرواز‌ها از سر گرفته می‌شود.

محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال رایزنی سیاسی و اقتصادی برای گرفتن مجوزهای پرواز هستیم و مشکلی از لحاظ  فنی در این بخش وجود ندارد و به زودی این مشکل در حوزه پرواز های حج برطرف می‌شود.

به گفته وی پیش از این تمامی رایزنی ها صورت گرفته و مشکلی از لحاظ فنی برای پروازهای حج عمره وجود ندارد و به زودی اعزام پروازهای حج از سر گرفته می شود.

او می گوید:  این مشکل  از سمت ایران نیست. فرآیندهای قانونی و طی تشریفات خاصی لازم است و عربستان هم در حال پیگیری موضوع است. به محض اخذ این مجوز، ناوگان هما در فرودگاه امام و ترمینال سلام آمادگی برای اعزام را دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همه هماهنگی‌ها انجام شده بود و تا الان هم همکاران در حل پیگیری هستند. برای قسمت‌هایی که در اختیار ایران بوده، پیش بینی‌ها انجام شده و فرایندها طی شده است اما پیچیدگی‌هایی در تشریفات اداری و تعاملات طرفین هست که باید انجام شود.

برچسب ها: پرواز خارجی ، حج عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۳ دی ۱۴۰۲
این پیچیدگی ها یعنی چی همه رو سرگردون کردن، چرا تا بحال برای حل همین بظاهر پیچیدگی ها برنامه ریزی نشده چند بار دیگه قراره این سفر به تاخیر بیوفته مگه همه بیکار نشستن تو خونه تا هر موقع که اعلام شد بتونن برن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۳ دی ۱۴۰۲
چرا به تاخیر افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۳ دی ۱۴۰۲
هرجا حرف هزینه میشه میگید دلار ، حالا هم ودیعه ما را به دلار حساب کنید ، واقعا حرام خوری را به حد اعلا رساندهاید
آخرین اخبار