فرماندار مشهد گفت: خیران مدرسه ساز از ابتدای امسال تاکنون در ساخت ۷۸ کلاس درس مشارکت داشته اند.

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: خیران مدرسه ساز بیشتر بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و یا به طور کامل هزینه احداث مدارس یاد شده را تقبل کرده اند.

او افزود: همچنین در بازه زمانی یاد شده، ۱۱۰ کلاس درس در قالب ۱۴ مدرسه با کمک خیران در بخش مرکزی در حال ساخت بوده یا به زودی آماده بهره برداری است.

فرماندار مشهد ادامه داد: تکریم و حق شناسی از مردم راه مقابله با دسیسه دشمنان در ناامید کردن جامعه و ایجاد نارضایی میان مردم است.

داوری بیان کرد: دشمن با هدف ایجاد نارضایتی میان مردم به دنبال، ناامید کردن آحاد جامعه را در پیش گرفته تا در نهایت اینگونه القا کند انقلاب اسلامی در اداره جامعه ناکارآمد است.

او تصریح کرد: توطئه دشمنان در ایجاد نارضایتی میان مردم به حدی است که حتی وقتی خدمتی نیز برای برخی از آحاد جامعه ارائه می‌شود آن‌ها از همان خدمات نیز ناراضی می‌شوند و زحمات هموطنان خود را نیز نادیده می‌گیرند.

فرماندار مشهد تاکید کرد: امروز که خدمتی برای مردم به بهره برداری می‌رسد از حضور مردم خبری نیست، متولیان امر گاهی ناخواسته در میدان دشمن بازی می‌کنیم، باید تدبیری اندیشیده شود تا خدمات ارائه شده به مردم بازگو شود.

محمدحسین عبداللهی رئیس منطقه آموزش و پرورش تبادکان مشهد با بیان اینکه میانگین تعداد دانش آموزان در کلاس‌های این منطقه آموزشی بیش از ۴۰ نفر است، گفت: مدرسه چهار کلاسه‌ای که امروز برای توسعه دبیرستان دخترانه «غلامرضا ایلخانی» ساخته و به بهره برداری رسید حاصل مشارکت، خانواده خیر «ایلخانی» بوده است.

او افزود: در راستای توسعه فضای آموزش در این ناحیه آموزشی که بخشی از روستا‌های بخش مرکزی مشهد را در بر می‌گیرد، در کنار همین مدرسه پی سازی (فنداسیون) دبیرستان دخترانه نوبت دوم روستای کنه بیست نیز اجرا شده است.

رئیس منطقه آموزش و پرورش تبادکان مشهد ادامه داد: ساخت دبیرستان متوسطه دوم روستا نیز قرار است با مشارکت یک خانواده خیر دیگر انجام شود تا فضای آموزشی این روستا ارتقا یابد.

عبداللهی بیان کرد: مدرسه ساخته شده با زیربنای ۲۴۰ متر مربع با مشارکت ۷۰ درصدی خانواده ایلخانی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در سه کلاس ویک دفتر وسرویس بهداشتی به فضای آموزشی منطقه تبادکان افزوده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.