معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) خوزستات گفت: شهید سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب فاطمی است و در دفاع از این مکتب لحظه‌ای آرام و قرار نداشت.

سردار فلاحی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) خوزستات گفت؛ ولایت از ارکان اصلی دین اسلام است،  ولایتمداری از ویژگی‌های اصلی رفتاری شهید سردار سلیمانی و محور اصلی رفتار او بود، او علاقه به شغل نظامی نداشت، اما چون ولایتمدار بود همواره خودرا سرباز نظام می‌دانست، مخلصانه برای خدمت به جامعه تلاش می‌کرد.

او می‌گوید: اگر مکتب شهید سلیمانی را یک مثلث ترسیم کنیم، خدامحوری و جهاد در راه خدا و ولایتمداری سه ضلع این مثلث است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همسبتگی در جهان اسلام ایجاد کرده بود و حتی بعداز شهادتش همبستگی بین مردم ایران و مسلمانان جهان حفظ شد و این ازبرکات خون این شهید عزیز است.

به گفته او استکبار جهانی با سردمداری امریکا و چند کشور‌های مرتجع منطقه با ایجاد فتنه‌های مذهبی در بین مسلمانان جهان اسلام قصد داشتند ایران اسلامی را تضعیف کنند که این مهم با هدایتگری و روشنگری‌های رهبرمعظم انقلاب و مقاومت رزمندگان و مجاهدان محور مقاومت در نطفه خفه شد.

سردار فلاحی درپایان گفت: امروز ایران عزیز به برکت خون شهدای خود همچون شهید سلیمانی عزیز در بالاترین سطح امنیت وآمادگی دفاعی خود قرار دارد و هر کشوری که بخواهد جنگی را علیه ما آغاز کند، این ماه هستیم که معادلات آن جنگ را ترسیم و پایانش با دشمنان متجاوزگر نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.