مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از پنج میلیارد ریال در پرونده گرانفرشی یکی از تالار‌های عروسی خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده گران فروشی یکی از تالار‌های عروسی در ارومیه به میزان ۵۴۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و و علاوه بر پرداخت ۵۴۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گرانفروشی، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد تالار عروسی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.