فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از برگزاری مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش شمال غرب در این شهر خبر داد.

 امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای مهارت آموزی با کیفیت برتر انجام گرفته است و طبق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا سربازان حین خدمت مهارت کسب می‌کنند تا پس از پایان خدمت برای تامین شغل و معیشت از آن آموخته‌ها استفاده کنند.

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی افزود: مسابقات در سطح سازمانی و با حضور هشت استان از منطقه شمال غرب در حال برگزاری است و از مجموع ۱۶ هزار داوطلب یک هزار و ۶۰۰ نفر به این مرحله رسیدند.

آقای مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی هم در این مراسم اظهار کرد: این مسابقات در سطح نیرو‌های مسلح به پیشنهاد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و هدف از آن نخبه پروری و استعدادیابی و استعداد سنجی نیرو‌های پویا و فعال کشور است و پرداخت تسهیلات اشتغال برای این سربازان در اولویت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این مرحله آموزش‌های نوین به سربازان داده می‌شود افزود: در ارزیابی مرحله استانی سربازان بالاترین امتیاز را کسب کردند که جای سربلندی و افتخار است و در دهه مبارک فجر از برگزیدگان این مسابقات تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام مجتبایی فر رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز گفت: دشمنان سعی دارند مردم را به انقلاب دلسرد و به آینده کشور ناامید کنند در حالی که مردم هوشیار ایران فتنه دشمنان را نقش بر آب کردند و جوانان پر نشاط ما پای کار هستند و آینده کشور را می‌سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.