غلام ویسی گفت: حضور مسئولین ارشد استان در مسابقات ورزشی و در میان ورزشکاران شور و نشاط خاصی را به میادین ورزشی خواهد داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در رابطه با  میزبانی استان از دو رویداد بین المللی گلبال نابیایان و کم بینایان در سنندج اظهار کرد: وجود زمینه‌های اقتصادی در کنار امنیت و حمایت مسئولین به هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی کمک شایان می‌کند.

 آمنه غلام ویسی با ابراز خرسندی از برگزاری سطح خوب این مسابقات و تیم های حاضر در آن اظهار داشت: حضور مسئولین ارشد استان در مسابقات ورزشی و در میان ورزشکاران شور و نشاط خاصی را به میادین ورزشی خواهد داد.

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات مهم ملی و بین المللی همراهی مسئولین و کمک و پای کار بودن سایر ادارات و نهاد‌های دیگر لازم و ضروری است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان حضور رییس انجمن جهانی گلبال در ایران و به ویژه در منطقه کردستان  را فرصت خوبی برای ارتقاء این رشته در میان ورزشکاران دانست و افزود: تلاش‌های رییس و اعضای هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کردستان برای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات ستودنی است.

دومین دوره رقابت‌های بین المللی گلبال ویژه نابینایان و کم بینایان روز گذشته نهم دی ماه میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج آغاز به کار کرد.

 این رقابت‌ها باحضور ورزشکاران سه کشور ایران، عراق و ترکیه در قالب شش تیم در سنندج در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.