سیروان بهرامی با کسب تمامی آراء مجمع انتخابات به عنوان رییس جدید هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کردستان انتخاب شد.

آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان امروز در مجمع انتخابات هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان  با اشاره به گستردگی جمعیت روستایی در استان اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر عمران و آبادانی زیرساخت‌های مختلف به ویژه ورزشی پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم و مسئله مهاجرت جمعیت روستایی به شهر‌ها بسیار کمتر شده و این ظرفیت مناسبی را برای فعالیت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی ایجاد کرده و می‌تواند از آن به نحو احسن استفاده کند.

وی به وجود بالغ بر ۵۵۰ نفر ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در روستا‌های سطح استان اشاره کرد و گفت: حدود هشتاد درصد این جمعیت را آقایان تشکیل می‌دهند و امیدواریم با برنامه ریزی مدیریت جدید هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان شاهد افزایش جمعیت بانوان در میان ورزشکاران روستایی باشیم.

غلام ویسی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹۰ خانه ورزش روستایی در مناطق مختلف سطح استان وجود دارند که در امر ورزش فعالیت می‌کنند و در طول سال جاری نیز بالغ بر پنج زمین چمن مصنوعی در روستا‌های استان احداث و در اختیار ورزشکاران این مناطق قرار داده شده است و حدود هفت زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در مناطق روستایی احداث و آماده افتتاح هستند و تا پایان بهمن ماه و به مناسبت دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: ۲ خانه نشاط روستایی نیز در حال ساخت است که بخش زیادی از عملیات و کار‌های آن انجام شده و بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

هیچوقت از کاندیدای بخصوصی حمایت نکرده ایم

وی همچنین در خصوص بحث‌های حاشیه مجامع انتخاباتی اذعان داشت: من و همکارانم در دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان تمامی تلاش خود را برای هرچه سالم برگزار کردن مجامع‌های انتخاباتی انجام خواهیم داد و هیچوقت از کاندیدای بخصوصی حمایت نکرده و از همه افراد واجد شرایط برای حضور در مجمع انتخابات استقبال می‌کنیم.

غلام ویسی افزود: آنچه همواره برای مجموعه ورزش و جوانان استان دارای اهمیت بوده حضور شخصی متعهد و دغدغه‌مند در راس هیات ورزشی است و افرادی سکان هدایت هیات‌های ورزشی را بدست بگیرند که بتوانند زمینه توسعه، رشد و ارتقاء آن را فراهم کنند.

 در این مجمع سیروان بهرامی تنها نانزد احراز پست ریاست با کسب تمامی آراء مجمع به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب و سکان هدایت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان را به مدت چهار سال آینده به عهده گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.