امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه ارومیه با بنیاد ایران شناسی

باهدف بهره‌مندی از پشتیبانی علمی و تخصصی دانشگاه ها، بنیاد ایران شناسی و دانشگاه ارومیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

باهدف برقراری سازمان‎یافته ارتباط مراکز علمی ـ پژوهشی با بنیاد ایران‌شناسی در سطح ملی و با تأکید بر استان آذربایجان غربی و بهره‌مندی از پشتیبانی علمی و تخصصی دانشگاه ها، تفاهم نامه همکاری ما بین دانشگاه ارومیه و بنیاد ایران شناسی منعقد و به امضای دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه و دکتر محمد حسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی رسید.

همکاری در اجرای طرح‌ها و پژوهش‎های کاربردی توسط اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در راستای نیاز‌های پژوهشی بخش‎های مختلف بنیاد، همکاری در برگزاری نشست‎های پژوهشی مشترک و تعامل علمی همه‌جانبه و توسعه و تعالی فرهنگ پژوهش و نوآوری از طریق فرهنگ‌سازی و ایده‎پردازی از جمله موضوعات مهم این تفاهم نامه همکاری است.

همکاری درزمینه اجرای پروژه‎های تحقیقاتی استادان و دانشجویان، همکاری در برگزاری همایش‎های علمی در سطح استانی‎، ملی و بین‎المللی مرتبط با موضوعات موردنظر بنیاد و دانشگاه، بهره‌مندی از توانمندی‎های علمی و تخصصی اساتید دانشگاه در برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‎های آموزشی، تعریف و جهت دادن موضوع پایان‎نامه‎ها و رساله‎های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با توجه به نیاز‌های بنیاد، ایجاد و ارتباط دانشگاه و بنیاد با کرسی ایران شناسی در دانشگاه و کرسی‎های شرق‎شناسی در دانشگاه‎های کشور‌های عربی و کرسی‎های ایران‌شناسی در کشور‌های غربی از دیگر موضوعات مورد توافق در این تفاهم نامه است.

همچنین چاپ و انتشار پژوهش‌های مشترک بین دانشگاه و بنیاد ایران‌شناسی در قالب کتاب و مقاله، همکاری بنیاد ایران‌شناسی با دانشکده علوم انسانی و همکاری بنیاد بخصوص بنیاد ایران‌شناسی شعبه استان آذربایجان غربی با دانشجویان کارشناسی ارشد رشته تاریخ و ... در خصوص انجام پایان‌نامه‌های مربوطه از اهداف بعدی این تفاهم نامه همکاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.