معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد ۲ شهرک صنعتی در فارسان و گوجان در دستور کار قرار گرفت و قرار شد شرکت شهرک‌های صنعتی کار خود را در این زمینه شروع کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فارسان گفت: راه‌اندازی سه مجتمع دامداری در شهرستان فارسان از سوی شرکت شهرک‌های کشاورزی استان در دستور کار قرار گرفت.

محمدکاظم منزوی تاکید کرد: اُمیدواریم تا پایان امسال بتوانیم فراخوان راه‌اندازی ۲ مجتمع دامداری سبک در شهرستان فارسان برگزار شود.

وی افزود: در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فارسان رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت صنعت در مقیاس خُرد و متوسط، بهره‌‎گیری از کشاورزی با رویکرد‌های علمی و گردشگری و زنجیره‌ای مورد بررسی کارشناسیی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


منزوی تصریح کرد: قرار شد تکمیل شهرک صنعتی جونقان و طرح‌های مستقر در این شهرک با اعتبار زیرساختی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری پیگیری شود.

وی در خصوص شهرک صنعتی باباحیدر شهرستان فارسان یادآور شد: استعلام‌هایی برای این شهرک مانده است که قرار شد این استعلام‌ها پیگیری و تکمیل شود تا به‌زودی مراحل ایجاد زیرساخت شروع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایجاد ۲ شهرک صنعتی در فارسان و گوجان در دستور کار قرار گرفت و قرار شد شرکت شهرک‌های صنعتی کار خود را در این زمینه شروع کند.

وی با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال ۶ مجموعه بوم‌گردی و یک هتل در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود.

منزوی تاکید کرد: در این نشست قرار شد با حضور یک سرمایه‌گذار واجد شرایط توامند قرارداد سرمایه‌گذاری برای یک هتل دیگر تا پایان سال بسته و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با اشاره به طرح موضوع اجرای پروژه "مسیر سبز گردشگری از باباحیدر تا جونقان" افزود: این طرح به دریافت استعلام‌های قانونی نیاز دارد و باید کار به‌صورت کارشناسی انجام شود.

منزوی به گزراش مطلوب نهاد‌های حمایتی و بانک‌های عامل در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فارسان اشاره و تصریح کرد: فارسان جزو شهرستانه‌ای پیشرو در جذب تسهیلات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۵۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بام ایران چهارمحال بختیاری ظرفیت تبدیل به ابر صنعتی شدن و برداشتن بارهای بزرگ و پروژه های بزرگ ملی را دارد تنها استان غیر شمالی آب و انرژی کشورمان ،بام بلند ایرانزمین با مردمانی باهوش و سختکوش
Iran (Islamic Republic of)
ZAGROSIAN
۱۶:۰۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
با آرزوی تبدیل فارسان به صنعتی ترین شهر زاگرس مرکزی و نگین با ارزشی در دل بختیاری و زاگرس مرکزی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۵۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شهرستان فارسان توانایی تبدیل به شهرستانی صنعتی با صنایع پاک را دارد و از موقعیت بسیار خوبی بین مرکز کشور و بنادر کشورمان دارد
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۵:۵۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اتفاقا از بابا حیدر تا جونقان حال میده برای برجسازی و نما و ویو بسیار زیبایی دارد
مسولان استان و شهرستان فارسان می‌توانند طرح نهضت ملی را به این مسیر زیبا بگسترانند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
واقعا که بسیار بسیار نما و ویو زیبایی داره
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۵۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
این مسیر سبز گردشگری بسیار مساعد باغ ویلاست
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۵۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شهرک‌های صنعتی باید با شتاب هر چه بیشتر در تمام شهرهای استان بام ایران چهارمحال بختیاری گسترش یابند