استاندار قزوین گفت: اگر دستگاه اجرایی درباره نامزد‌های انتخاباتی مجلس نگاه جانبدارانه داشته باشند، با آن برخورد خواهد شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت:مجموعه دولت در بی‌طرفی کامل درباره کاندیدا‌ها و منتخبان مردم قرار دارد و چنانچه در دستگاه‌ها نگاه جانبدارانه‌ای وجود داشته باشد به صورت جدی برخورد خواهد شد و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده چنین جریاناتی اطلاع رسانی کنند.

وی اضافه کرد: یکی از کار ویژه و اصلی دولت و نظام در دو ماه آینده انتخابات است. همه دستگاه‌ها در پشتیبانی انتخابات نقش دارند و مشارکت حداکثری در انتخابات باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: وضعیت عملکرد صداوسیمای استان کاملا مطلوب است و از مدیران استان می‌خواهیم ارتباط تنگاتنگ خود را با صداوسیمای استان حفظ کنند.

اعلایی افزود: امسال اولین دوره‌ای خواهد بود که همه حوزه‌های انتخابی دارای شبکه تلویزیونی خواهند بود.

وی همچنین گفت: قزوین جزو استان‌هایی است که بیشترین دریافت اعتبار را به خود اختصاص داده و در آن آهنگ خدمت رسانی به مردم تندتر شده است.

استاندار قزوین گفت: در حوزه مولدسازی هم استان قزوین جزو پیشتازهاست و منابع قابل توجهی تامین می‌شود و در حوزه‌های موردنیاز سرمایه گذاری خواهد شد.

اعلایی افزود: در فصل دوم ارزیابی عملکرد مدیران استان که در دهه فجر انجام خواهد شد از مدیران پرتلاش و خدمت رسان قدردانی می‌شود و در صورت نیاز شاهد تغییراتی خواهیم بود.

جلوخانی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین هم گفت:برای مقابله با آنفلوانزای پرندگان تاکنون ۷۸ میلیون دز واکسن تزریق شده است.

جلوخانی افزود: آموزش و ترویج ۷۰۰ نفر در روستا‌ها را داشتیم. بازار پرنده فروشان رصد شده و هفت واحد متخلف مهروموم شده است.

وی اضافه کرد: در سال اپیدمی جهانی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان قرار داریم و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: استان قزوین رتبه سوم تعداد دام راکتور را به خود اختصاص داده است و رتبه چهارم را در بحث مراقبت و خونگیری برای مقابله با بیماری برسلوز را دارد.

جلوخانی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کاهش ۱۵ درصدی میانگین تعداد راکتور به پایش در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: نقص در دامپروری‌ها را داریم که از جنبه تراکم دامپروری‌ها و سایر مشکلات زیرساختی نشأت می‌گیرد.

سعادت فر مدیر کل نوسازی مدارس استان قزوین هم گفت: سرانه فضای دانش آموزی در استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها پایین‌تر از میانگین قرار دارد.

سعادت فر افزود: ۳۰ درصد فضا‌های آموزشی نیاز به بازسازی دارد. ۱۶۱ میلیارد تومان برای تکمیل ۳۶ طرح اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: تنها شش پروژه تحویل نشده باقی مانده است و در این زمینه شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی هستیم.

در پایان از کتاب توسعه سند دانش بنیان استان رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار