استاندار قزوین گفت: تلاش همگانی برای ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات یکی از مصادیق حوزه امر به معروف است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: تلاش همگانی برای ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات یکی از مصادیق حوزه امر به معروف است و باید در استان قزوین به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی افزود: انتخابات صرفا به معنای انتخاب یک عده در انتخابات نیست و به معنی همراهی و تایید رویه، روش و نحوه مدیریت کشور است و بیان نگاه ملت ایران در تقابل با دشمنانی است که نمی‌خواهند کشور در مسیر مستقلانه اداره شود. 

اعلایی گفت: مشارکت، پویایی و نشاط موجود در فضای سیاسی کشور باید با توجه به تلاش دشمنان برای کمرنگ برگزار شدن انتخابات، نمود پیدا کند و مردم با شور و اشتیاق سرنوشت خود را رقم بزنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: آشنا کردن مردم با حق و اختیارات خود که به برکت انقلاب محقق شده تا در تعیین سرنوشت خود استفاده کنند از مهم‌ترین وظایف دست اندکاران انتخابات و دلسوزان به این نظام و انقلاب است تا مردم با تصمیمی درست آینده این کشور را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.

در این جلسه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به بیان مهم‌ترین اقدامات خود به ویژه در حوزه فرزندآوری، عفاف و حجاب، مطالبه گری و تمهید مقدمات لازم برای برگزاری جشنواره معروف پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار