۳۰ پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های مواصلاتی استان در زمستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه خودروی نجات کمکدار، ۱ دستگاه آرگو، ۱۳ دستگاه وانت کمکدار، ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۳ تیم آنست در سطح استان تکمیل کننده خدمت رسانی عوامل این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانه هستند.

دکتر پیام جلالی افزود: ۱۵۰ نفر روز نیروی نجاتگر نیز در قالب تیم‌های عملیاتی برای اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر در استان، مشارکت و همکاری دارند.

وی یادآور شد: یک تیم امداد هوایی در آشیانه هلال احمر در سنندج مستقر است و همچنین تیم‌های عملیاتی هلال احمر، به صورت ۲۴ ساعته در پایگاه‌ها و پست ها، آماده ارائه خدمات می‌باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی جاده‌های استان علاوه بر امداد رسانی به خودرو‌ها و آسیب دیدگان، در قالب طرح زمستانه خدمات دیگری از جمله توزیع بسته غذایی، اسکان اضطراری نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

جلالی گفت: هموطنان در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بین جاده‌ای در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با برقراری ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر کردستان بصورت شبانه روزی، به صورت رایگان از خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شوند.

 طرح امداد و نجات زمستانه سال ۱۴۰۲ به صورت رسمی با حضور مسئولین ارشد استان کردستان با اجرای مانور زمستانه همزمان با سراسر کشور از ۲۱ آذر با همکاری سایر دستگاه‌ها آغاز شده و تا ۲۰ اسفند‌ماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.