مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبهها، درخواستها و مشکلات بیش از ۲۰۰ نفر از مردم استان در میز خدمت و ارتباطات مردمی نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد بررسی شد.
فرشاد طهماسبی افزود: براساس برنامهریزی انجام شده ۶۰ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان بههمراه کارشناسان و معاونان روز جمعه در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالها و مطالبههای مردم استان شدند.
بیشتر بخوانید
وی اضافه کرد: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص اشتغال، وام، شکایت از دستگاههای اجرایی و پیگیری درخواستها و نامههای ارسالی خود به رییسجمهور در جریان دور دوم سفر هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از اول سال تاکنون این هجدهمین میز ارتباطات مردمی در این استان است که با هدف خدمترسانی و شنیدن صدای مردم از سوی دستگاههای اجرایی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شده است.
طهماسبی با بیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلایهای نماز جمعه موجب باعث افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسوولان شده افزود: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای مردم پیگیری و برطرف شود.
وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.