مدیرعامل راه‌آهن اراک گفت : برنامه‌هایی اعم از پیگیری افزایش قطار‌های مسافری ایستگاه کرمانشاه و در صورت امکان تغییر سازمان قطار برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مسافران در دست اقدام است.

سعید ترکی مدیرعامل راه‌آهن اراک درباره چرایی محدود بودن بلیط قطار کرمانشاه به مشهد، گفت : محدودیتی بابت تعداد بلیت وجود ندارد، زیرا میزان و تعداد بلیت‌های قطار کرمانشاه بر اساس حرکت یک روز در میان قطار از این ایستگاه بوده که بالغ بر ۵۲۰ صندلی است.

مدیرعامل راه‌آهن اراک افزود: سرعت قطار‌ها بر اساس دستورالعمل‌های راه آهن جمهوری اسلامی ایران و امکانات داخل کوپه‌ها نیز بر اساس درجه قطار‌ها تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: قطار‌ها از نظر کیفیت به دو دسته چهار تخته و ۶ تخته تقسیم شده‌اند که با قیمت‌ها و مزایای رفاهی متفاوتی در اختیار مسافرین محترم قرار می‌دهند.

ترکی تصریح کرد: برنامه‌هایی اعم از پیگیری برای افزایش قطار‌های مسافری ایستگاه کرمانشاه و نیز در صورت امکان تغییر سازمان قطار برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مسافران در دست اقدام است.

وی سختی‌های خرید بلیط به صورت اینترنتی، افزود: همه مسافران محترم در سراسر کشور می‌توانند از طریق اپلکیشن‌های مختلف و وب سایت‌های اینترنتی و دارای صلاحیت برای تمام مسیر‌های ریلی اقدام به تهیه بلیت کنند.

مدیرعامل راه‌آهن اراک گفت: سایت‌های معتبر برای اخذ بلیت اینترنتی شامل https://www.alibaba.ir/train-ticket ، https://www.raja.ir ،  https://ghasedak۲۴.com/train-ticket ، https://tikban.com، https://www.snapptrip.com/ هستند.

وی به قیمت بلیت‌های قطار کرمانشاه – تهران – مشهد اشاره کرد و گفت: قیمت بلیط کرمانشاه-تهران ۶ تخته ۱۵۱ هزار تومان، کرمانشاه-مشهد ۶ تخته ۳۵۵ هزار تومان و کرمانشاه-مشهد چهار تخته ۵۲۹ هزار تومان است .

برچسب ها: راه آهن ، ریل قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.