رکورد جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری سیب و سوران

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران گفت: از ابتدای امسال تاکنون در واحد‌های پرورش مرغ گوشتی یک میلیون و نهصد هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

محمد حنیف سپاهی مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران گفت: از ابتدای امسال تاکنون در واحد‌های پرورش مرغ گوشتی این شهرستان، یک میلیون و نهصد هزار قطعه جوجه ریزی انجام و ۳۲۵۰ تن گوشت استحصالی از این میزان جوجه ریزی روانه بازار مصرف شده است

محمد حنیف سپاهی تعداد مرغداری‌های گوشتی این شهرستان را ۳۱ واحدباظرفیت کل ۶۴۰هزارقطعه باتولیدسالانه مقدار ۴۸۰۰ تن گوشت سفید اعلام و افزود باتوجه به سرانه مصرف مرغ شهرستان، مقدار ۱۵۰۰ تن مازادبرنیازشهرستان سیب و سوران بمنظورتنظیم بازار به شهرستان‌های مجاور صادر گردید.

وی تصریح کرد تا ایام دهه مبارکه فجرامسال تعداد ۳ واحد مرغداری جدید باظرفیت ۸۰هزار قطعه به بهره برداری رسیده و وارد چرخه تولید می‌شوند.

مدیر جهادکشاورزی افزود با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و استقبال سرمایه گذاران بومی در راستای خودکفایی استان در گوشت مرغ برنامه ریزی توسعه مرغداری‌ها تا رسیدن به ۲میلیون قطعه در هر دوره در برنامه کاری این مدیریت قرارداشته و با جدیت پیگیری می‌گردد.

برچسب ها: جوجه ریزی ، مرغداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار