مراسم شکوه ایثار و تجلیل از مادران و همسران شهداء در سالروز وفات ام البنین (س) در سرفاریاب برگزار شد.

فرماندار چرام، مادران و همسران شهدا را میراث داران دوران فراموش نشدنی شکوه و ایثار دفاع مقدس دانست و گفت: امنیت، آرامش و برکت امروز جامعه ما از وجود و نفس پاک و دعای خیر مادران و خانواده‌های بزرگوار شهیدان است.

توفیقیان با یادآوری لحظات سخت مادران شهدا در زمان بدرقه برای حضور در میدان‌های نبرد و استقبال از جسد‌های بی جان شهدا با دل‌های محزون و سیمای پر صلابت آنها، افزود: به واسطه آنکه یاد شهداء ذکر است، پس مادران شهدا دائم الذکر هستند و این مهمترین ویژگی و توفیق برای آنان محسوب می‌شود.

امام جمعه سرفاریاب نیز ، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین و شهادت سردار موسوی یار وفادار شهید سلیمانی در سوریه، ادب، صبوری و وفاداری را از خصلت‌های بارز آن بانوی بزرگوار عنوان کرد و ایشان را الگوی ناب مادران شهدا در استقامت و پایداری به ارزش‌های دینی و اسلامی دانست.

حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به روحیه بالای ایثار و شجاعت مادران شهدا و قوت قلب بخشیدن به امام امت (ره) در دوران دفاع مقدس، پدران، مادران و همسران شهدا را از جمله شفاعت شدگان شهدا دانست و گفت: عمل به وصایا، تکریم و احترام به پدران، مادران و همسران شهدا به عنوان وظیفه همه‌ی ما می‌تواند موجب رضایت و شفاعت شهیدان از ما هم بشود.

در این آیین به همت بنیاد شهید و امور جانبازان و ایثارگران شهرستان از مادران شهید بخش سرفاریاب با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.