پس از بررسی در معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صحت انتخابات پنجمین دوره خانه مطبوعات استان قزوین تایید شد.

صحت انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین در معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و تایید شد.

احمد خورگامی از چهره‌های رسانه‌ای موجه و شناخته شده استان با ۵۴ رای به‌عنوان نماینده خبرنگاران در هیأت مدیره انتخاب شده بودند؛ به دلیل عدم بیمه مرتبط با خبرنگاری از سوی معاونت رسانه‌ای کنار گذاشته شد و نفیسه مهرداد، عضو علی البدل، با ۵۱ رای به‌عنوان عضو اصلی در ترکیب خانه مطبوعات استان قزوین قرار گرفت.

انتخابات پنجمین دوره خانه مطبوعات استان قزوین با مشارکت ۸۸ درصد از واجدین شرایط رای دهی در ۲۸ آذرماه به صورت الکترونیکی برگزار شد.

در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات، استان قزوین از حیث مشارکت اعضا، در سراسر کشور جزو پیشروترین استان‌ها بوده و می‌تواند نوید بخش جلوه‌ای از حضور حداکثری اقشار مختلف مردم فهیم و غیور ایران اسلامی در انتخابات پیش رو باشد.

سه روز پیش ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان قزوین با اعتراض به فرایند اجرای انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین خواستار رسیدگی دادستان به عنوان مدعی العموم به این حواشی شده بودند.

در پی درخواست بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین برای بررسی این انتخابات و اعتراض اصحاب رسانه دستور بررسی انتخابات خانه مطبوعات را داد.

رجبی در ابلاغی به یکی از معاونین دادستان خواستار بررسی دقیق موضوع در خصوص موارد اعلامی در نامه واصله و اعلام نتیجه در اسرع وقت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار