معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن به دنبال ارائه تصویر نامطلوب از جامعه ما است که باید در برابر این هجمه جهاد تبیین را عملی کنیم.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، گفت: این نمایشگاه با حضور مجموعه دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان در دانشگاه بیرجند برپا شد و حضور یک شرکت فناوری در استان کاری بزرگ و قابل تقدیر است.

او افزود: جنگ نرم یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است و جنگ رسانه‌ای مهمترین ابزار جنگ نرم است، افزود: هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ارائه تصویری سیاه و نامطلوب از کشور، القای ناکارآمدی نظام اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان است که در این رابطه باید هوشیار باشیم.

طالبی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین مؤلفه‌های مختلفی دارد که با زبان هنر، سخنرانی، رسانه، اقدامات فناورانه و دانش‌بنیان می‌توانیم جهاد تبیین در سطح جامعه داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به صنعت دانش‌بنیان و پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: همه توفیقات و دستاورد‌های بسیار بزرگ نظام اسلامی را در شرایطی به دست آورده‌ایم که دشمن کشورمان را تحریم کرده است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه طی این سال‌ها ایران به‌رغم تهدید‌ها و تحریم‌ها با تلاش جوانان، نخبگان، دانشجویان و دلسوختگان کشور پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هیچ تجهیزات نظامی و دفاعی حتی سیم خاردار هم نداشتیم و دشمن هم تحریم‌های خود را علیه کشور آغاز کرد، اما امروز با همت جوانان این مرز و بوم در حوزه دفاعی و موشکی به جایی رسیده‌ایم که موجب اقتدار کشور شده است.

طالبی با اشاره به اینکه تولید علم و فناوری قدرت‌آفرین است و در نتیجه دانش جوانان و نخبگان باعث قدرت ایران اسلامی در سطح دنیا شده است عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند روایت پیشرفت باعث تبیین دستاورد‌ها و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال دو انتخابات پیش رو داریم، تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال این است که رقابت انتخاباتی ما را به مخاطره بیندازد، اما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب قطع امید دشمن خواهد شد.

نمایشگاه روایت پیشرفت از ۳ لغایت ۶ دی در سالن امید دانشگاه بیرجند پذیرای علاقه‌مندان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.