جنبش «حماس» تایید کرد که تحویل اجساد ۸۰ شهید فلسطینی در حالت تجزیه و مثله شده، جنایت جنگی شنیع و نقض آشکار حرمت و حیثیت کشته‌شدگان است.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد «دشمن صهیونیستی اجساد حدود ۸۰ شهید فلسطینی را (دیروز سه شنبه) در حالی در شهر رفح تحویل داد که به دلیل تجزیه اجساد، شناسایی آن‌ها مشکل است، پس از تحویل گرفتن آن‌ها این سوال مطرح می‌شود که این دشمن بداخلاق با پیکر شهدا چه کرده است؟ مشخص است که این اجساد را دستکاری کرده است، همانطور که در بسیاری از موارد مشخص شد آن‌ها اعضای بدن شهدا را دزدیده اند.»

این بیانیه می‌افزاید: آنچه دشمن انجام داد جز جنایت جنگی، جنایت فجیع و نقض آشکار حرمت و حیثیت کشته شدگان نیست و بربریت و انحطاط اخلاقی آن‌ها با تجاوز به مردم ما و تعرض به اجساد شهدای صالح ما و نبش قبر آن‌ها نمایان می‌شود.»

در همین زمینه، دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه، نقض حرمت اجساد ۸۰ فلسطینی و سرقت اعضای بدن آن‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

نوامبر گذشته، پزشکان و مجروحان بیمارستان الشفا در شهر غزه گزارش دادند که ارتش اسرائیل در حالی که بیمارستان را محاصره کرده بود، به کارکنان پزشکی حمله کرد، بیماران را دستگیر کرد و اجساد را دزدید.

ناظر آژانس حقوق بشر اروپایی مدیترانه‌ای خواستار تشکیل یک کمیته تحقیقات بین المللی مستقل در مورد بازداشت اجساد ده‌ها فلسطینی کشته شده توسط ارتش اسرائیل در جریان جنگ در نوار غزه که مظنون به سرقت اعضای بدن آن‌ها هستند، شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
این صهیونیسمهای یهودی دردقدیم هم روغن انسان میگرفتندالبته از نژادهای دیگر استفاده میکردندحالا بایک کت وشلوار وعینک دودی خود را انسان خطاب میکنند مثل بایدن ودوستان صهیونیسم شیطانپرست دیگر
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۱۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : مقاومت اسلامی فلسطین حماس القسام مقابله به مثل کنید این کفار مشرکین خبیث جنایتکار اشغالگر نسل کش کودک کش حریم حرمت نقض حقوق بشر سرشان نمی شود تنها راه قصاص مقابل به مثل است شما آینه شفاف روبروی این جنایتکاران باشید هر حرکتی و هر عمل وحشیانه بی رحمانیه سفاکانه بر مردم فلسطین انجام داده و می دهند شما مقاومت اسلامی فلسطین حماس القسام هم همان کار و اعمال را دقیقا مثل خودشان سرشان بیاورید حریم حرمت یک مومن مسلمان بسیار شأنش بالاتر از یک کشته شده خبیث کثیف فاسد فاسق جنایتکار کافر شده صهیونیستی است و به قتل رساندن یک انسان مظلوم بی دفاع بی گناه اللخصوص اگر آن انسان مومن مسلمان و کودکان مومنین مسلمین باشند گناه کبیره نابخشودنی است و هزاران بار جرمش سنگینتر است ولی سوزاندن تیکپارکردن اجساد صهیونیستهای ملعون خبیث جنایتکار کودک کش هم آجر ثواب دنیایی دارد هم آجر ثواب آخرتی دارد چرا که شما رزمندگان مقاومت اسلامی دارید لشکریان شیطان بزرگ ابلیس ملعون را قلع قم پاکسازی می کنید بر روی کره زمین و در فلسطین اسلامی شما مقاومت اسلامی فلسطین هم اجساد کشته شدگان صهیونیستی را همان کنید که با اجساد مومنین مسلمین حزب الله مقاومت فلسطین کرده اند . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
توي اين همه درد و غم يه عده توي دنيا حتي نمي خوان خبر داشته باشن
عجب دنياي بي رحمي داريم
به اميد فلسطين ازاد و بدون صهيونيست
آخرین اخبار