اسدالله عباسی با صدور پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

استاندار گیلان شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسدران ایران اسلامی در سوریه را با صدور پیامی تبریک و تسلیت گفت.

در پیام دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان آمده است :

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل غاصب، جنایتی دیگر را رقم زد و موجب شهادت یکی از رزمندگان رشید اسلام، سردار دلاور سید رضی موسوی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران قهرمان در سوریه و از جمله همرزمان شفیق سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شد.

امروز امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی شک، شهادت این عزیزان نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی ارزشمند و رویشی خدایی در جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم است و قطع یقین رژیم غاصب صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهید بزرگوار و دوستان و همرزمانشان، برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان مسئلت داشته، این اقدام جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی به سرکردگی آمریکا را محکوم می‌نمایم.

برچسب ها: تسلیت ، سید رضی موسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.