عبداللهی گفت: شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی و مبارزه جدی با فرار مالیاتی باید در دستور کار اداره کل امور مالیاتی استان سمنان قرار گیرد.

 عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: در همه کشورها مرسوم و متداول است که جریان اداره امور با پرداخت مالیات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: عمده تکیه دولت‌ها بر وصول مالیات شهروندان در صنوف مختلف بوده و در سال‌های اخیر این رویکرد در قوه مجریه رو به پیشرفت و بهبود است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: با استدلال‌های خاصی نظیر عدم فشار بر مردم حتی شناسایی گروه‌های جدید مالیاتی برای وصول مالیات در برخی اوقات در سال‌های اخیر دچار ضعف بوده و گاهی انجام نمی‌شده است؛ اما خوشبختانه تحقق درآمدهای مالیاتی در استان امیدبخش و امیدآفرین است.

عبداللهی، سمنان را استانی صنعتی و اقتصادی توصیف و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در جهت تحقق درآمدهای استان گام‌های خوبی برداریم.

وی با بیان اینکه شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی و مبارزه جدی با فرار مالیاتی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: مواردی نظیر عدم استفاده از کارت‌خوان و سوق دادن مردم به سمت واریز وجه به حساب‌های معرفی‌شده از سوی کسبه به‌طور جدی از سوی اداره کل امور مالیاتی استان پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.