رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) از انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی شعر، عصای سفید ویژه نابینایان در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

احمد عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل بهزیستی استان خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر بندر امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی ماهشهر در نظر دارد، با استعانت از درگاه خداوند متعال و در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و بازتاب نگاه خلاقانه هنرمندان عرصه شعر و ادبیات سومین جشنواره ملی شعر، عصای سفید را با حضور شاعران سراسر کشور در بندر امام خمینی (ره) برگزار نماید.

به گفته او داشت محور‌های جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه، نقش باور‌های زیباشناختی نابینایان از موضوعات محیط پیرامون مانند، رویکرد مقاومت و ایستادگی، آیین اعتقادی فرهنگ مهدویت و آداب انتظار، شناخت فرهنگ ولایی، شناخت سیره اهل بیت (ع) و نقش آن در جامعه دینی و ... می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: شرایط جشنواره عبارتند از ارسال آثار به صورت صوتی و تصویری با کیفیت بالا به ایتا و روبیکا به شماره ۹۳۷۶۸۲۴۸۹۹، برگزیدگان در جشنواره به صورت حضوری شرکت می‌نمایند، شرکت کنندگان خارج از استان به همراه یک نفر اسکان داده می‌شوند، شرکت کنندگان میتوانند حداکثر سه اثر به دبیر خانه ارسال نمایند، اعزام برگزیدگان، شاعران (روشن دل) توسط اداره بهزیستی آن شهرستان صورت می‌پذیرد.

 آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ و زمان برگزاری جشنواره اسفندماه سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار