فرماندار:

خبازی‌های خاش برای گازکشی واحد خود یک ماه مهلت دارند

فرماندار خاش گفت: نعمت گاز برای همه شهروندان بوده و صنوف و منازل و واحدهای تولیدی باید از این خدمت بزرگ نظام بهره ببرند و خبازان برای گازکشی واحد خود یک ماه مهلت دارند.

صاحب گل صالحی اظهار کرد: به خبازی ها یکماه مهلت داده شده که کار گازکشی واحد خود را انجام دهند، زیرا یک الزام وجود دارد و قطعاً سوخت آنان قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: خبازی ها باید به کارکنان خود آموزش دهند و در پخت نان باید دقت لازم صورت گیرد تا بهترین نان روی سفره های مردم بیاید.

فرماندار خاش افزود: برای شرایط بحرانی و قطع گاز به نوعی باید دوگانه سوز کردن خبازی در اولویت باشد، اما به صورت دایمی دو گونه مصرف سوخت و گاز را همزمان نداریم و جلوی تخلفات این موضوع گرفته شده و تا ۲۵ دی ماه باید سرعت و کیفیت کار گازکشی با رعایت خطوط قرمز فنی کار مدنظر قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های گازرسانی در این شهرستان فراهم شده موضوع گازکشی و دوگانه سوز کردن خبازی ها مورد توجه دولت قرار گرفته است.

فرهاد کردی تمندانی بیان کرد: برای گازکشی خبازی ها نوعی الزام وجود دارد و در مناطقی که زیرساخت های آن فراهم شده، بایستی تلاش شود، گازکشی در دستور کار خبازان قرار گیرد.
وی با تاکید بر اجرای فنی گازرسانی به منازل و صنوف و واحدهای تولیدی و صنعتی اظهارکرد: با انجام گازکشی خبازی‌ها که نعمتی بزرگ برای مردم بوده، قطعا به کیفیت پخت نان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت کمک می‌شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش ادامه داد: شرکت های گاز و مجریان خدماتی باید با خبازی ها تعامل داشته باشند و با قیمت و کیفیتی مناسب گازکشی را انجام دهند، زیرا خبازی ها واحدهای عام المنفعه بوده و بایستی به بهترین نحو به مردم خدمات دهی داشته باشند و در همین موضوع تسهیلاتی برای بهبود امور پیش بینی شده است.
وی گفت: در برخی نقاط خاش علمک گاز نصب شده و زیرساخت های گاز نیز برای تامین گاز خبازی ها فراهم بوده، بنابراین دولت برای حمایت از این صنف آمادگی دارد و هم اینک نیز حدود ۳۰ واحد خبازی آماده گازکشی و لوله گذاری هستند و در آینده نیز بایستی تلاش شود، مشکلات سایر خبازان رفع شود.
کردی افزود: مسوولان موظفند به مانند مردم در صف نان قرار بگیرند و رنج مردم را احساس کنند، بنابراین انتظار ما بر این است با انجام کارهای قانونی و نظارتی و تشدید بازرسی‌ها دغدغه مردم در حوزه و مبحث تامین نان برطرف شود.

برچسب ها: فرمانداری ، خبازی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار