صهیونیست‌ها به دنبال اشغال مرز مصر و غزه هستند

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: نظامیان ما درحال حرکت به سمت مرز مصر و غزه هستند.

یک رسانه عبری اعلام کرد: اسرائیل از سربازان مصری خواست تا مرز با غزه را تخلیه کنند.

روزنامه اسرائیلی معاریو ادعا کرد که ارتش صهیونیستی از مصر خواسته است مرز میان غزه و مصر را تدک کنند، زیرا صهیونیست‌ها قصد دارند  برای اشغال منطقه جاده فیلادلفیا در مرز نوار غزه با مصر را اشغال کنند.

اما از سویی دیگر قاهره آغاز عملیات ارتش صهیونیستی در محور فیلادلفیا بین مصر و نوار غزه را تکذیب کرد.

 ارتش صهیونیستی در بیانیه‌ای افزود: ارتش اسرائیل به مصری‌ها گفته است که از این پس مسئولیتی در قبال امنیت نیرو‌های آن‌ها در جریان تلاش برای اشغال منطقه مرزی نخواهد داشت و حتی عملیات نظامی در منطقه چه موافق و چه مخالف مصر باشد ادامه خواهد یافت.

در همین راستا یک روزنامه عبری گزارش داد که ارتش صهیونیستی در حال شلیک گلوله به سمت جنوب رفح است و همچنین گزارش‌هایی از حرکت تانک‌ها و نفربر‌های زرهی به سمت غرب گذرگاه کرم شالوم منتشر شد.

 رسانه‌های مصری اما همچنان به نقل از منابع آگاه گزارش‌ها مبنی بر آغاز عملیات زمینی تانک‌های صهیونیستی برای اشغال محور فیلادلفیا در مرز نوار غزه با مصر را تکذیب کردند. شبکه خبری قاهره اعلام کرد: آنچه رسانه‌های اسرائیلی درباره اجرای عملیات زمینی از کرم شالوم تا محور فیلادلفیا در مرز غزه و مصر گزارش کردند، صحت ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
السیسی رو غربیها در مصر به ریاست جمهوری رساندند تا نوکر و مجیزگوی آنها باشد. الان هم دارند حاصل این جنایت خود را برداشت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اگر السیسی به اندازه یک ته سیگار غیرت داشت ، به ارتش مصر آماده باش کامل میداد و در مرز آرایش جنگی می‌گرفت.
آخرین اخبار