مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از آغاز هشتمین جشن گلریزان بانوان خیر اردبیل خبر داد.

کریم‌الله محبوبی گفت: این برنامه با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی آبرومند در ۲ ماه‌ دی و بهمن امسال برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل افزود: علاقه‌مندان برای کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند واجد شرایط استان می‌توانند به اندازه توان خود در جشن گلریزان مشارکت و مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد مردمی دیه اردبیل نزد بانک ملت واریز کنند.

او با تاکید بر اینکه زندان جای مادران نیست، بیان کرد: مردم نیکوکار استان به‌ویژه بانوان همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ ستاد دیه نزد بانک ملت واریز کنند و در این اقدام خیر و خداپسندانه مشارکت نمایند.

محبوبی با اشاره به آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال در آستانه شب یلدا با کمک جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان اردبیلی، گفت: ۱۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال با حمایت‌های ستاد مردمی دیه استان و کشور از محل کمک‌های نقدی نیکوکاران، گذشت شاکیان، آورده مددجویان، تسهیلات بانکی و صدور احکام اعسار قضایی در سال جاری آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان اردبیل سال ۱۳۸۱ تاسیس شده است که از بدو تاسیس با حمایت‌های این ستاد از محل کمک‌های مالی نیکوکاران، افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر با مجموع مبلغ بدهی یا محکومیت بیش از هفت هزار میلیارد ریال از زندان‌ آزاد شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.