مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک ضمن تسلیت شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور در شهرستان راسک گفت: قرآن کریم در برابر مشکلات شخصی و نگرانی‌های دیگر، فشار کفار و دشمنان و حفظ مرز‌های اعتقادی و جغرافیایی ما را به صبر و مقاومت دعوت می‌کند.

حجت الاسلام فقیه افزود: قرآن می‌فرماید اجازه ندهید دشمنان به مرز‌ها تعدی کنند  برای حراست از مرز‌های جغرافیایی سلاح و برای صیانت از افکار مردم علم ، منطق ، سیاست و تدبیر لازم است.

وی اظهار کرد: شهدای عزیز فراجا نشان دادند در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حفظ و صیانت از مرز‌های جغرافیایی و اعتقادی انسان‌های مصمم در مقابل تروریست‌ها هستند و برای دفاع از کشور از جان خود می‌گذرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: تمامی عزیزانی که در حفظ و صیانت از کشورمان جان خود را تقدیم کردند مایه افتخار و مباهات کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

گفتنی است بامداد روز ۲۴ آذرماه در حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان ۱۱ مامور فراجا شهید و ۸ تن مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.