رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان گفت: چهار نقطه حادثه‌خیز در دامغان شناسایی شد که بررسی و رفع مشکلات آن در دستور کار قرار دارد.

ابوطالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: نقاط حادثه‌خیر دامغان با توجه به حوادث و بررسی‌های انجام شده بسیار بیشتر از چهار نقطه است که در همین راستا، با کمک پلیس راه و مکاتبات انجام شده، این مساله در حال پیگیری است تا با شناسایی بهتر نقاط حادثه‌خیز، اعتبارات لازم جذب شود.

وی ادامه داد: در آخرین آمار ارائه شده توسط پلیس راه، چهار نقطه مزرعه محمدآباد در محور سمنان به دامغان، سرازیری رشم و گردنه رشم در جنوب دامغان و سه‌راهی گلوگاه در محور دامغان به ساری، به عنوان نقاط حادثه‌خیز شناسایی شد.

وی تصریح کرد: بازکردن شعاع دید، نصب نیوجرسی و جان‌پناه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان در نقاط مستعد حادثه انجام شد تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

ابوطالبی ادامه داد: توسعه راه‌های روستایی و تعویض و نوسازی ناوگان از اهداف راهداری است که با اعتبارات جذب شده و پیگیری‌های صورت گرفته، تعدادی از راه‌های اصلی روستایی در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.