کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین؛

وزیر خارجه نیکاراگوئه: ملت فلسطین در نهایت به پیروزی خواهد رسید

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: رژیم صهیونیستی یک حکومت تروریستی است که با حمایت برخی از کشور‌های غربی در حال جنایت است.

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: رژیم صهیونیستی یک حکومت تروریستی است که با حمایت آمریکا و برخی از کشور‌های غربی در حال انجام جنایت علیه مردم غزه است.

«دنیس مونکادا» وزیر امور خارجه نیکاراگوئه عصر روز شنبه در کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت نیکاراگوئه به شدت این جنایات را محکوم می‌کند.

وی ادامه داد: دولت نیکاراگوئه مخالف هرگونه توسل به زور و خشونت و اشغالگری است و رژیم صهیونیستی تمام قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

این مقام عالی رتبه نیکاراگوئه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک حکومت تروریستی است و کشور‌های غربی از جمله آمریکا در حال انجام جنایت علیه مردم فلسطین هستند.

وی در سخنان خود با تجلیل از استقامت مردم فلسطین در برابر این جنایت‌ها گفت: این ملت فلسطین است که در نهایت به پیروزی خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۰۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
با هم درود بر شرافت و وجدان شما اینک ملت و دولت مردان سعودی در برابر عرب کشی اسراییل سکوت همراه با رضایت کردن و قبل از همین بلوا و اشوب داشتن با اسراییل روابط خود را بهبود می بخشیدن اما وجدان بشری شما را وادار به واکنش می کند تا به جهانیان نشان دهد که اعراب چقدر بی وجدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خداوند جز شکست و خواری و خفت و مصیبت و بدبختی هیچ وعده ای به داعشیا نداده
آخرین اخبار