نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

برپایی نماز جماعت در مدارس استان سمنان تقویت شود

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی خواستار تقویت برپایی نماز در مدارس استان شد و گفت: کاستی‌ها در حوزه اقامه نماز در مدارس باید برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست اجلاسیه شورای اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به ضرورت برپایی نماز در مدارس استان بیان کرد: مسئولان و مدیران آموزش و پرورش اقدامات ترویجی و تبیینی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه کاستی‌ها در حوزه اقامه نماز در مدارس باید برطرف شود، افزود: کیفیت بخشی به نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و حتی ادارات و مساجد استان سمنان یکی از مهمترین نکاتی است که امروز باید در سراسر استان به آن دقت شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه به خصوص بین قشر جوان شد و ابراز کرد: بهسازی و زیباسازی محیط و زینت مساجد و نمازخانه‌ها در مدارس و ادارات می‌تواند در ترغیب به حضور در اقامه نماز و همچنین تقویت نشاط و شادابی تأثیر گذار باشد.

مطیعی با بیان اینکه اگر کسی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی به جایگاه و اقامه نماز اهمیت ویژه و خاصی داشته باشد، یقیناً وظیفه شناسی و خدمتگزاری به مردم نیز در این فرد بیشتر است، تاکید کرد: نماز یکی از راه‌های مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

وی ضمن تقدیر از مسئولان برپایی نماز در مدارس و ادارات و ارگان‌های مختلف استان سمنان افزود: موانع برپایی نماز به خصوص به صورت جماعت در مدارس و دانشگاه‌ها همچنین ارگان‌ها و ادارات برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.