جام رسانه امید در فارس آغار بکار کرد

دبیر رویداد جام رسانه امید اعلام کرد: این رویداد با هدف جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص امیدآفرینی و نشان دادن پیشرفت‌های کشور در استان فارس در حال برگزاری است.

مهدی آدینه در آیین ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: هدف این جامه عمل پوشاندن به سخنان رهبر انقلاب است؛ انتظار خاص رهبر از رسانه‌ها امیدآفرینی در کشور است.

دبیر رویداد جام رسانه امید ادامه داد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است؛ در حقیقت دشمن در تلاش است تا شرایطی فراهم کند که مردم نتوانند درست تصمیم بگیرند، به آینده امیدوار باشند و پیشرفت‌ها را ببینند.

او هدف اصلی این رویداد را امیدآفرینی در همه حوزه‌ها دانست و گفت: در استان فارس تمرکز این رویداد بر شرکت‌های دانش‌بنیان است؛ معرفی خدمات و کار‌های دیده نشده شرکت‌های دانش‌بنیان و مهیا شدن شرایط برای حمایت از این شرکت‌ها از اهداف این رویداد است.

آدینه افزود: استان فارس از ۳۷۰رسانه رسمی از خبرگزاری‌ها گرفته تا مطبوعات و پایگاه‌های خبری بهره می‌برد؛ این در حالیست که همه زیرمجموعه‌های رسانه‌ای از جمله فضای مجازی نیز جزو رسانه محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: با برگزاری این رویداد درصدد هستیم تمام پتانسیل رسانه‌ای استان فارس را پای کار بیاوریم و با انعکاس پیشرفت استان در مسیر امید آفرینی گام برداریم.

دبیر رویداد جام رسانه امید یادآور شد: اصحاب رسانه در این رویداد می‌بایست اخبار، گزارشات و محتوای تولیدی خود را در قالب محور‌های جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت پیشرفت‌های استان فارس را در قالب‌های مختلف و شاخص‌های ارزیابی متفاوت در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و کانال‌های خبری بزرگ منتشر کنند.

او با بیان اینکه تاکنون این رویداد در ۱۰ استان برگزار شده است، گفت: اصحاب رسانه پس از بارگذاری اخبار و گزارش و محتوا‌های خود در رسانه‌های خود باید با هشتگ پیشرفت فارس در سایت موردنظر بارگذاری کنند.

آدینه گفت: اصحاب رسانه حاضر در این رویداد فرصت دارند ظرف ۲۴ ساعت قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب (خبری، تحقیقی، تحلیلی)، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و کلیپ_موبایلی به تولید محتوای رسانه‌ای بپردازند.

دبیر رویداد جام رسانه امید با اشاره به شاخص‌های ارزیابی محتوا‌های تولید شده در این رویداد گفت: شاخص ارزیابی محتوای تولید شده در این رقابت کیفیت محتوایی اثر، حجم و تعداد انتشار، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا، میزان بازخورد، تعداد بازدید و عکس‌العمل مخاطب است.

دبیر رویداد جام رسانه امید افزود: این رویداد در بخش‌های مختلف و با هدف انعکاس و تبیین پیشرفت ها، دستاورد‌ها و خدمات صورت گرفته برگزار شده است.

رویداد ۲۴ ساعته جام رسانه امید ویژه اصحاب رسانه استان فارس صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان فارس در محل پارک علم و فناوری فارس در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.