مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پنجم دی ماه امسال گفت: تاکنون حدود ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

آقای بیرامزاده اظهار کرد: با توجه به درخواست خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان شرقی مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پنجم دی‌ماه تمدید شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به آدرس اینترنتی http://www.rasaneh-az.ir یا به طور حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آقای بیرامزاده با اشاره به اینکه جشنواره در ۱۰ محور برگزار می‌شود یادآور شد: شعارسال «مهار تورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، سبک زندگی ایرانی اسلامی «خانواده، جامعه، فرزندآوری»، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام «گروه‌های جهادی و روایت پیشرفت»، امید و نشاط آفرینی، مدیریت شهری حقوق شهروندی، پسماند و محیط زیست شهری، عمران شهری، معماری ایرانی اسلامی، سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار شهری، محیط زیست و ورزش از جمله محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی است.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی بخش ویژه این دوره از جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: هفتمین دوره جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، گزارش (خبری-غیرخبری)، عکس (تک عکس-مجموعه عکس)، کلیپ و گزارش ویدئویی، کاریکاتور، طرح و گرافیک، صفحه‌آرایی مطبوعاتی، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و پادکست برگزار می‌شود.

آقای بیرامزاده بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ابوذر را در بخش گزارش و مصاحبه اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند تا پنج اثر را به دبیرخانه ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.