در مراسمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه امامت تبریز تجلیل شد.

 فرماندار تبریز در جشنواره مالک اشتر برگزاری چنین جشنواره‌هایی را برای پیشبرد اهداف بسیج و سپاه مهم عنوان کرد و گفت: جشنواره مالک اشتر فرصتی برای تبیین فرهنگ بسیجی، کار جهادی، الگوسازی و اسوه‌پروری است.

آقای فاتح افزود: جشنواره مالک اشتر نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پرتلاش است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کرده اند و به صورت موثر و همه جانبه در پیش روندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.

فرماندار تبریز به برخی از خصوصیات مالک اشتر اشاره کرد و گفت: بصیرت، شجاعت، آمادگی برای رزم، ولایتمداری محض، از ویژگی‌های بارز و برجسته مالک اشتر است که باید در همه امور سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

دبیر جشنواره مالک اشتر نیز در این مراسم برگزاری جشنواره مالک اشتر را خوب ارزیابی کرد و گفت: جشنواره مالک اشتر زمینه شایسته‌سالاری و رشد فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و برتر بسیج را در شهرستان ایجاد می‌کند و از جمله اهداف کلی برگزاری این جشنواره ارتقا و پایش وضعیت عملکرد رده‌های مختلف بسیج و همچنین الگوسازی، الگو پروری و اسوه پروری است.

سرهنگ ملازاده جشنواره مالک اشتر را فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیجی و فرهنگ کار جهادی برشمرد و افزود: استفاده بیشتر از فرصت­‌ها، توانمندی­‌ها، ظرفیت­‌ها، ایجاد زمینه بروز ‎­خلاقیت‌ها و نوآوری برای تحولی سازنده و ارج نهادن به تلاش‌های بسیجیان در انجام ماموریت‌ها از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.