سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: امسال، ۴۲۲ ملاقات مردمی بصورت چهره به چهره، توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، انجام شده است.

 «حکمت الله عزیزی» مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت با بیان اینکه ارتباط بی واسطه مدیران ارشد با مردم امری است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و ایشان به مناسبت‌های مختلف ضرورت این امر را به مسئولان متذکر شده‌اند، گفت: در دولت سیزدهم نیز اهمیت و ضروت افزایش ارتباط و تعامل مسئولان برای پیگیری رفع مشکلات و درخواست‌های مردم مورد تاکید بوده است، به همین جهت، این امر، بطور جد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود: یکی از رویکرد‌های اصلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان که به طور مستمر از سوی ایشان مورد تاکید قرار می‌گیرد، تلاش برای حل مشکلات و پیگیری شایسته‌ی درخواست‌های ملاقات کنندگان بوده است.

عزیزی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون، مطالبات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

 به گفته‌ی عزیزی، در این دیدار‌ها که روز‌های دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ به‌صورت چهره به چهره انجام می‌شود؛ مهندس نعیمی پس از شنیدن درخواست‌های مطرح‌شده‌ی مراجعین در حوزه‌های آب و فاضلاب، خدمات‌رسانی، نصب انشعاب، قبوض و موارد مرتبط دیگر، ضمن پاسخگویی مستقیم به مطالبات مطروحه در چارچوب قوانین و ارائه راهنمایی‌های لازم، درخواست‌هایی را که نیاز به بررسی بیشتر دارند را نیز مورد پیگیری قرار می‌دهند.

شایان ذکر است؛ علاوه بر ملاقات مذکور، برگزاری میز خدمت در مساجد و مصلی نماز جمعه و مراجعات بسیاری نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته، با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.