نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : آستان قدس رضوی می‌تواند منشأ خدمات زیادی در کرمانشاه شود.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست با خادمیاران آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت : مجموعه آستان قدس رضوی در کشور حلقه وصل کف و بدنه جامعه با امام رضا (ع) است و ظرفیت خیلی خوبی برای خدمات رسانی در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رود.

غفوری ادامه داد: آستان قدس رضوی در کشور منشأ خدمات مهمی بوده و امیدوارم شاهد توسعه روز افزون این خدمات در حوزه‌های مختلف در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان قدمگاه زوار عتبات عالیات از گذشته در حوزه خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات شهره بوده، گفت: قطعا خادمیاران رضوی استان اگر حمایت شوند، جلوه‌های ویژه‌ای از خدمات رسانی به مردم را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

وی ابراز امیدواری کرد: خادمیاران رضوی بتوانند گام‌های مهمی در خدمات رسانی به مردم در استان بردارند.

سید جعفر امامیان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این نشست از خادمیاران رضوی به عنوان یک سرمایه مغتنم برای استان یاد کرد و افزود: هرچه بیشتر از ظرفیت این خادمیاران استفاده شود، بیشتر می‌توانیم به حل مسائل و مشکلات امیدوار باشیم.

امامیان با اشاره به فعالیت حدود ۲۲ کانون منطقه‌ای و شهرستانی در مجموعه آستان قدس رضوی در استان داشت و گفت: در آستان قدس رضوی در کرمانشاه ۲۰ کانون تخصصی فعال است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به میزبانی آستان قدس رضوی در استان از مسئولین ستاد کانون‌های خدمت رضوی استان‌های غربی در هفته آتی داشت و گفت: این نشست با حضور ستاد کانون‌های خدمت استان‌های ایلام، کردستان، همدان و لرستان در کرمانشاه برگزار خواهد شد .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.