معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: دانش آموزان شجاع ایرانی، دوست دار مظلومان جهان به خصوص کودکان غزه هستند. 

رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان در آیین نمادین شب چله در دبستان دخترانه اردیبهشت اردکان گفت: دانش آموزان شجاع ایرانی، دوست دار مظلومان جهان بخصوص کودکان غزه و در راستای حمایت از آن‌ها در تلاشند. 

او افزود: دانش آموزان اردکانی از گذشته تاکنون در عرصه مقاومت حضور داشته وهم اکنون پشتیبانی بیشتری از کودکان بی دفاع غزه اعلام می‌دارند.

معاون فرماندار اردکان با اشاره به اینکه دانش‎آموزان آینده‎سازان این مملکت هستند، اظهار داشت: دانش‎آموزان باید با سنت‎ ها و آداب و رسوم قدیم آشنا شوند.

کرمانیان ادامه داد: مردم در کنار ایام عید باستانی نوروز، در شب یلدا با صله رحم و دید و بازدید از بزرگان خانواده و به جا آوردن آداب و رسوم گذشتگان شور و نشاط خود را حول محور خانواده و عشق و احترام به هم، به نمایش می‌گذارند.

او با بیان اینکه پاسداشت شب یلدا به عنوان میراث ناملموس چندملیتی و انتقال آداب و رسوم آن به نسل حال و آینده ارزشمند است، گفت: شب یلدا نماد نشاط اجتماعی مردم ایران و نیز چله شو سنبل عشق و احترام ایرانیان حول محور خانواده است.

مراسم نمادین بلندترین شب سال با سبک و سیاق سنتی در دبستان غیردولتی اردیبهشت این شهرستان با ذوق و هنر معلمان و دانش‎آموزان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار