معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: امسال برای نخستین بار داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند در رسانه ملی خود را به مردم معرفی کنند.

جواد هاشمی مهر در نشست با دهیاران گچساران افزود: زیر ساخت و برنامه ریزی برای حضور نامزدهای انتخابات در برنامه های ویژه شبکه دنا در سه حوزه انتخابیه استان توسط صداوسیما ایجاد شد.
 
وی افزود: برنامه زمانبدی و چگونگی این فرایند بزودی و بعد از تایید صلاحیت‌ها اعلام می شود. 
 
هاشمی مهر با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را در پی دارد، گفت: امسال برای نخستین بار ستاد انتخاباتی تبلیغات کاندید‌ها در استان شکل گرفت.
 
وی با بیان اینکه بیشتر فرایند انتخابات الکترونیکی است، گفت: به جز چند مورد در روز رای گیری بقیه مواد تا اعلام نتایج بصورت الکترونیکی خواهد بود. 
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: دهیاران در امیدآفرینی، جلب رضایت مردم، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه دهیاران و شورا‌ها باید تنش‌ها و معارضات را در روستاها برطرف کنند، افزود: در انتخابات باید رقابت‌ها سالم و در چهارچوب قانون انجام گیرد تا موجب برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود.
 
هاشمی مهر با تاکید بر اینکه دهیاران و شورا‌ها نیز باید تبلیغات را در روستا‌ها مدیریت کنید، اضافه کرد: باید از ظرفیت بزرگان، ریش سفیدان و نخبه ها در مناطق مختلف استفاده کرد. 
 
فرماندار گچساران نیز با اشاره به زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: زیرساخت‌های شعب اخذ رای شناسایی و بررسی می شود تا مردم به راحتی بتوانند در انتخابات شرکت کنند. 
 
روانبخش دیهیم خوب با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری است افزود: ۱۱۶ شعبه اخد رأی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.