دفاع از انسانیت

اعلام اتحاد مجدد اراکی‌ها با مردم مظلوم فلسطین

عصر امروز مردم شریف و غیرتمند اراک بابرگزاری تجمعی، حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در نوار غزه و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی را محکوم می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم انقلابی و همیشه در صحنه اراک برای حضور در تجمع محکومیت کشتار و نسل کشی مردم مظلوم غزه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم ایران اسلامی که در همه این روزها، دست از حمایت از آرمان فلسطین برنداشته و قتل عام برادران و خواهران دینی خود را تحمل نکرده و همواره صدای رسای همبستگی خود را آذین‌بخش نبرد‌های روزمره گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آن‌ها کرده اند یکبار دیگر با برپایی تجمع همبستگی با مردم مظلوم و مبارز غزه، محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد می‌زنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از قشر‌های مختلف مردم اراک دعوت می‌کند با حضور در تجمع ضد صهیونیستی که از ساعت ۱۵ و ۳۰ امروز چهارشنبه در محل پیاده راه امیرکبیر برگزار خواهد شد شرکت کنند و با حضور گسترده و مقتدرانه خود خواستار قطع آدم‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند.

برچسب ها: فلسطین ، اراک ، غزه ، تظاهرات ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.